HELLO,This is my blog . Im Manja,Manja Pretty Know me?Hhahahah LIC?Oppss,Btw this blog made by Ilya Zulaikha Thanks Darling<3 Hmp,I memang banyak blog yang blog lama tu just ignore okayy :) Yang ini baruu punyaa,Hhihihi Hidup i simple jee,Yaa memang i panas baran degil ngadangada manja semua adaa,tapi dalam hati berbunga bunga aww,Heee :D Dalam hidup aku yang penting sekali bagi aku Allah S.W.T Family semua OPEN MINDED :) Atok nenek memang sporting tapi nenek tuu takde laa sangat sejak i buat hal :( Hmp,Yelaa i kan degil tu ni tak boleh nak ni nak tuu,Hee Korang suka mengata aku kata laa apa korang sukaaa yaa aku memang tade ayah SO? Aku ada kacau korang tak kan?Hhahaha nak cakap bapak aku tanak jaga aku laa?Hhahahhah korang semua silap ayah aku meninggal,Korang kutuk laa selagi korang nak kutuk,Aku anak YATIM :) Korang pun tahu apa dosa kutuk anak YATIM kan :) So jangan bertambah kan dosaa,Kubur kita lainlain aku nak pakai macam mna sekali pun jangan busy body okay,Rimas :) What ever Guys I DON'T CARE WHAT PEOPLE WANNA SAY ABOUT ME KAYYSS (!) THAT NOT IMPORTANT FOR ME,BUT FOR YOU THIS IS REALLY IMPORTANT RIGHT :) SO JUST GO ON :D (THANKS FOR READ THIS OKAYY)

Monday 18 April 2011

18.4,2011

Llalalala,Pergi menembak kat kuala selangor dekat2 dengan rawang tuu,Jauh laa juga --' Inspektor memang garang doo,I pun goyang Hhihihi :D I dalaaa takut pegang pistol senapang semua,Perrrghhhh Dalam bus lawan lagu ngan budak boyan Hhahaha sumpah kelakar pasang lagu macam siaalll lagu indon memang tak ahhh,Aku ngan naziera atira dah gelak2 dahh,Aku pun apa lagi aku pasang laa lagu papa americano,all about him,perfect two and banyak lagi budak tuuu terus stop kalau dia bersuara memang tak pecah muka diaa,Hhahahaha tapi sumpah kelakar,Then bila sampai fikirkan dekar jelaaa yang bas tu drop kitaorg kat bawah cause dia tau bas mana boleh naik bukit --' Perrggg aku cakap korang kaki dah macam melekat dah kat batu gentle penat gilaaa,Finally sampai juga akhir yee :) baru sekerat jalan dah kena maki ngan inspektor tuu --' Kimekkss betul Hhihhihi,Dia bagi detail smua target semua,Then aku detail 3 target 1 time aku ngan nazira rara smua g jaga bawah budakbudak dah mula nak menembak aku kat bawah pegang benda apa ntah kan mengeletarr doo tangah sebaik inspektor yang jaga aku baik :D Hhahaha aku mana ada buat apa2,Dia just jaga aku jee dia tolong aku,yang aku goyang kaki,Hhihii :D Yang kawan2 aku manja kau ni inspektor tu in love ngan kau doo smua,Eeuuuwww FUCK OFF laaaa,Aku sayang capital A jee,Hhahahaha :D Then gilirang aku pula menembak  fuuhhhh takut gilaaa --' Okayy tapee manja you can do it,Hhahaah aku pun buat laaa time menembak sebaik kena tauuu peluru dia betul2 bukan main2 punya kayyss,Yesss aku boleh juga buat,Tapi time pistol gentle tak boleh blaa doo,Time pistol aku lemahhh,Hee :( Dalam hati nak balik nak balik :( Fuhhh kutip peluru smua then kena check beg smua takut terambik peluru,Yang si pundek naziera g bawak rokok straight buat kat pokok memazir doo --' Hhahaha :D Cikgu cakap beratur jee aku laa orang pertama beratur kat depan Hhahaha yelaa nak balik oh,Penat :( Finally balik jugaaa,Btw masuk surat khabar metro tengok kayyy <3

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.