HELLO,This is my blog . Im Manja,Manja Pretty Know me?Hhahahah LIC?Oppss,Btw this blog made by Ilya Zulaikha Thanks Darling<3 Hmp,I memang banyak blog yang blog lama tu just ignore okayy :) Yang ini baruu punyaa,Hhihihi Hidup i simple jee,Yaa memang i panas baran degil ngadangada manja semua adaa,tapi dalam hati berbunga bunga aww,Heee :D Dalam hidup aku yang penting sekali bagi aku Allah S.W.T Family semua OPEN MINDED :) Atok nenek memang sporting tapi nenek tuu takde laa sangat sejak i buat hal :( Hmp,Yelaa i kan degil tu ni tak boleh nak ni nak tuu,Hee Korang suka mengata aku kata laa apa korang sukaaa yaa aku memang tade ayah SO? Aku ada kacau korang tak kan?Hhahaha nak cakap bapak aku tanak jaga aku laa?Hhahahhah korang semua silap ayah aku meninggal,Korang kutuk laa selagi korang nak kutuk,Aku anak YATIM :) Korang pun tahu apa dosa kutuk anak YATIM kan :) So jangan bertambah kan dosaa,Kubur kita lainlain aku nak pakai macam mna sekali pun jangan busy body okay,Rimas :) What ever Guys I DON'T CARE WHAT PEOPLE WANNA SAY ABOUT ME KAYYSS (!) THAT NOT IMPORTANT FOR ME,BUT FOR YOU THIS IS REALLY IMPORTANT RIGHT :) SO JUST GO ON :D (THANKS FOR READ THIS OKAYY)

Wednesday 4 May 2011

I want to be Dancer :)

Aaaarrggghhh I want to be dancer :( Can i?Wooooahhhhh best dooo,Asyik zapin,joget inang laaa boride daaa,Breakdance pulaaa nak cari group oh,Hobi aku menari jeee,Bestt kott,Dance dance dance?Sakit hati jee fikir,Bukan senang nak dance susah laa juga,Nak cari yang lebih expect tuu agak susah laa,Tapi aku kena cari group dulu :) Then berlajar dah expect baru kita battle Lallallaallala <3<3 Pray for me guys :D

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.