HELLO,This is my blog . Im Manja,Manja Pretty Know me?Hhahahah LIC?Oppss,Btw this blog made by Ilya Zulaikha Thanks Darling<3 Hmp,I memang banyak blog yang blog lama tu just ignore okayy :) Yang ini baruu punyaa,Hhihihi Hidup i simple jee,Yaa memang i panas baran degil ngadangada manja semua adaa,tapi dalam hati berbunga bunga aww,Heee :D Dalam hidup aku yang penting sekali bagi aku Allah S.W.T Family semua OPEN MINDED :) Atok nenek memang sporting tapi nenek tuu takde laa sangat sejak i buat hal :( Hmp,Yelaa i kan degil tu ni tak boleh nak ni nak tuu,Hee Korang suka mengata aku kata laa apa korang sukaaa yaa aku memang tade ayah SO? Aku ada kacau korang tak kan?Hhahaha nak cakap bapak aku tanak jaga aku laa?Hhahahhah korang semua silap ayah aku meninggal,Korang kutuk laa selagi korang nak kutuk,Aku anak YATIM :) Korang pun tahu apa dosa kutuk anak YATIM kan :) So jangan bertambah kan dosaa,Kubur kita lainlain aku nak pakai macam mna sekali pun jangan busy body okay,Rimas :) What ever Guys I DON'T CARE WHAT PEOPLE WANNA SAY ABOUT ME KAYYSS (!) THAT NOT IMPORTANT FOR ME,BUT FOR YOU THIS IS REALLY IMPORTANT RIGHT :) SO JUST GO ON :D (THANKS FOR READ THIS OKAYY)

Friday 13 May 2011

Muhammad Adib Zur'Ain

Rindu kauu laaa adib :[ boleh mati aku macam nii,Biy i tanak biy lupa kan sayang.Biy dah separuh daripada hidup sayang,Kalau boleh nak khawin ngan biy,Tu pun kalau ada jodoh Insyaallah :) Biyy sayang hari-2 fkir biy -.- Biy buat apa?Biy dah mandi belum?Biy dah cuci berak belum,Hhhaha,Biy dah korek hidung belum?Semua laaa,Kalau rumah sebelah-2 Memang sayang gegar rumah biy tuu Bagi pecah ahhaha,Or sayang tebuk bilik Hhahah bodoh --' Nak biyyyyy ;[ Sayang you tauuu (!) Biy sayang minta maaf kalau ada buat salah dengan biy,Terkasar bahasa ke,Degil ke,Kepala batu ke,Im sorry :) Biy banyak ajar sayang,Biy ajar bangun awal,Ajar macam-2 laa,Thanks biyyy,Now alhamdulillah dah boleh sikit-2 bangun awal :D Yelaaa i kan anak dara mana elok bangun petang-2 ni -..- Hhaha kan kan ! Yelaa asyik biy je jadi anak dara,Sayang pun nak jadi anak dara juga bangun awal,Hee ;) And No matter happen you're mine okayyy(!)No one can take him from me,except ALLAH okayy (!) Last words For you biyyy ILOVEYOUSOFUCKINGDAMNMUCHH(!)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.